I believe the word ‘studying’ was derived from the words ‘students’ and ‘dying’.

Ska alldeles strax sätta på filmen Monte Carlo, som Selena Gomez är med i! Jag hoppas den är bra, jag har velat se den rätt länge.
Once Upon A Time avsnittet var okej, den är inte särskilt bra gjord, men handlingen är okej. Kanske ska följa den, på TV då, men är inte säker. Glee avsnittet däremot var SKIT BRA! Älskade slutet och älskade Will och Emma som tagit nu ett stooort steg i deras förhållande och ah det var så bra! :D Synd bara att Puck inte var med särskilt mycket! Detta avsnitt handlade mest om Emma/Will, Finn och Finn/Rachel och Artie/Becky och såklart lite Sue haha. Längtar tills nästa avsnitt, som kommer ut på onsdag (USA)!
¨
Imorgon kommer det nog vara en rätt bra dag, bra lektioner iallafall! So, hemkunskap, spanska och svenska. Sedan när jag kommer hem ska jag kolla på det nya avsnittet av Vampire Diaries som kommer ut inatt! Espisode 11, ''The Ties That Bind''! Och så är det såklart suuper skönt med lite helg ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback