I do belive in killing the messenger, know why? It sends a message.

Rubriken är vår allas favorite bad boy hottie vampire Damon Salvatore som sa, till Isobel om ni vet vem det är. Och varför drar jag upp det?! JO för att The Vampire Diaries börjar igen INATT!!!! Japp, klockan 02.00 kan ni hitta länkar som är live så att man ser det när dom i USA ser det, länkarna hittar ni på vampirediariesdaily.webblogg.se! Annars måste man vänta tills ca 03.30 innan det finns på ''vanliga'' länkar. Och vill ni vänta tills då, (jag vet inte om dom som är live är bra eller inte, jag har aldrig sett avsitt live, bara galor och det brukar inte vara det bästa) eller vill se dom om och om igen (som jag kommer göra, hela dan imorgon) kan i hitta dom på denna braiga sida. Det är helt gratis och dom flesta är bra. Jag rekommenderar gorillavid och daclips, dom fungerar bra på min dator medans videoweed tillexempel laggar hela tiden och inte är så bra. Och om ni kollar där,(ni kan hitta nästan alla serier där) och så finns det bredvid dom man väljer kan det stå 37% eller 65% eller vad som helst mellan 0-100% och det behöver ni inte bry er om, det är bara slumpmässigt vad det står.
¨
OKEJ NU SKA JAG KOLLA PÅ HOMECOMING (AVSNITT 9) INNAN AVSNITT 10 KOMMER UT; DEN KOMMER HETA THE NEW DEAL! OCH VARFÖR JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER ÄR FÖR ATT JAG ÄR SÅ OTRLOIGT TAGGAD INFÖR NÄSTA AVSNITT OCH HELA SÄSONG TRE! HÖRS SENARE!
¨
Såå heeeeet..
¨
Update: 3 minuter kvar iiiiiiiiiiiiiihhhh!!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback