I hate mondays, tuesdays, wednesdays, thursdays and half of friday.

Ska snart lägga upp alla mina thailand bilder på bloggen, inte idag men snart, så fort jag kommer till mamma och kan lägga in bilderna från hennes mobil in till min dator! Där finns dom finaste bilderna nämnligen.
¨
I skolan har det hänt rätt mycket, fått en ny tjej i klassen Amy heter hon, tror det stavas så iaf, hon verkar snäll :)
Har börjat kolla på gamla nationella prov från typ 2009 så att vi ska vara beredda, 14 mars har vi np i biologi..
Imorgon kommer en man som är 84 år till oss och ska prata om när han var med under andra världskriget, han överlevde 9 stycken koncentrations läger! Jag kommer verkligen börja gråta imorgon. Har köpt hans bok också, kommer få den imorgon + med en personlig hälsning i den.
¨
Nej nu ska jag spela Zelda med pappa :D
¨
OBS: SKA INTE HA DEN HÄR DESIGNEN!!


jag vet vad du kan blogga om, dina inköp i thailand! KOM IGEN

2012-01-11 | 22:46:56

sv: härligt! :D jo de är bra! händer imorgon då? kram

2012-01-12 | 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback