I'm searching on Facebook for people named Hontas, just because I think it would be cool... to poke a Hontas.

Blev inget gymnasium besök för mig idag, jag vaknade imorse och kände mig jätte konstig, lite yr och konstig bara så jag stannade hemma och sov hela dagen. Nu mår jag lite bättre, lite yr fortfarande bara.
Har iallafall gått till Lidl med pappa (jätte långt haha, bara ner för gatan..) och köpt lite saker och just nu står han i köket och lagar mat, det blir kött, potatis, morötter och bearneisesås, mumsigt! 90% av all mat min pappa gör är faktiskt gott, han är en bra kock haha! Pappa är mycket bättre på att laga mat än mamma, hennes mat är inte alltid god men jag älskar hennes lasagne!
¨
Nej, nu så ska jag kolla på TV medans pappa gör klart maten, tar en timma och göra den, kommer dö haha är redan vrålhungrig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback