In class: 1+1=2, Homework: 1+2+1=4, Test: Jeff buys 4 oranges. He eats one and gives another to Ted. Calculate the sun's mass.

Min mamma fyller år den 1 februari, vilket är om 13 dagar och jag vet exakt vad jag ska köpa till henne! Hon ville ha Jamie Olivers bok Middag på 30 minuter! Det finns bara ett problem.. Jag vet inte vart den finns att köpa haha..! Eller jo den engelska finns på cdon, men finns det någon på svenska?! Det skulle vara mycket bättre med en på svenska, bryr mig inte om den är dyrare än den engelska. Får väll ta och gå ner på stan / tuna park och hitta den. Vad gör man inte för sin mamma?;)
¨
En okej skoldag till en ännu bättre kväll - Pausen är över på Glee och den nya serien Once Upon A Time kommer på tv idag, den var ju inte särskilt bra men jag vill se om den blir bättre! Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback