Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar nanananananana........

Åhh vilken tråkig dag. det enda roliga idag var när jag spelade sims ''imorse''. Nu har jag bara ont i huvudet av allt det tråkiga. Orkar inte mer.
¨
Och ååååååh vad jag blir irriterad på min jävla dator!! Jag rensar den och jag gör allt det där men den fuckar upp sig hela tiden, kan ta skit lång tid ibland för att komma in på en sida! Jag vill bara flytta utomlands, skita i plugg, jobb, skola, livet, bara åka runt i världen och se alla vackra platser och alla underverk. Bara vara fri. Men man klarar sig inte utan pengar nu för tiden och för att få pengar måste man ha ett jobb, och för att kunna ha ett jobb måste man ha en utbildning och för att kunna ha en utbildning måste man ju för fan plugga i 1000 år. Dock skulle jag kunna göra det för att få bli barnmorska. Men ibland orkar jag bara inte. jag vill göra som Foki gjorde när hon flyttade till Thailand, hennes lärare skickade plugg och sådant till henne över datan och så fick hon sitta vart hon ville och plugga. Slippa gå till en jävla skola. Nej, jag orkar inte mer hejdå, jag flyttar till Thailand!
¨
I wish.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback