My biggest fear is to look out my window at night and see someone staring back at me.

Har precis packat ner hela mitt rum i kartonger. Inte mycket grejer jag hade här hemma hos pappa, det räckte med 2 kartonger. Fast det är nog för att förra gången jag var här tog jag med lite grejer till mamma så att det inte skulle vara så mycket att packa och ta med till nya lägenheten. Ska bli så skönt att slippa myrtorp för så många anledningar. T.ex att det är så långt bort från allt och alla, jag hatar verkligen Lidl, det är bara en massa konstigt folk som ''hänger'' där, och det är mest konstigt folk som bor här. Nyfors är så mycket bättre. Jag förstår inte varför så många är rädda för nyfors och säger att det är smutsigt och farligt där, det är det inte. Det har blivit jätte fint och rent, och det finns inte egentligen någon anledning att vara rädd där, jag är aldrig det. Men jag antar att man måste bo där för att förstå dess charm! ^^
¨¨
Ska nog spela lite sims eller Wii, medans pappa går till Ica Stenby. Imorgon ska jag till katthemmet, så skippar att duscha idag, ska ändå ingenstans och man måste duscha efter att man har varit i katthemmet så orkar inte idag haha.. Aja, hörs senare! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback