My mirror and my camera have two completely differant ideas of what i look like...

Rätt chill dag idag, haft idrott, hälsa, svenska och musik, inte så jobbigt. Förutom att jag streckte framsidan av låren, uppe där magen slutar och låren börjar innan svenskan och sedan när vi sprang på idrotten så streckte jag ännu mer så jag kunde inte springa, kunde knappt gå. Och sedan skulle vi ju såklart gå direkt efter idrotten på hälsan ner till stan och sedan sluta där så då gick vi lagom snabbt till stan och när vi skulle hem gick jag, Jessica och Melissa super sakta haha.
¨
Nu så ska jag packa alla mina saker och sedan runt 4, halv 5 så kommer pappa och hämtar mig. Min syster kanske också skulle till pappa idag. Med lilla Thea :) Hon är så söt, en liten chiuahua valp, hon är ca 14 veckor och jätte gosig. Egentligen gillar jag inte chiuahuor men henne gillar jag!
¨
Så här ser hon ut :)


sv: cooling.......

2012-01-10 | 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback