OMFG JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!!!!!

OMFG JAG HADE INTE EN ENDA ANING OM ATT DET SKULLE HÄNDA!!!!!!!! NI ALLA MÅSTE SE DET 10E AVSNITTET AV THE VAMPIRE DIARIES! DET VAR DET FUCKING BÄSTA JAG HAR VARIT MED OM! SPECIELLT SLUTET!
Omg jag är så jävla glad JAG BÖRJADE SERIÖST GRÅTA AV LYCKA! KOLLA PÅ DET AVSNITTET!!!!! NI KAN SE DET HÄÄÄÄÄÄÄR (INGEN TEXT)
¨
OMG seriöst HELA dagen imorgon ska jag kolla på det där avsnittet om och om och om igen!!!!!! Sedan på lördag då ska jag se det med Melissa och MQ DU FÅR INTE TITTA FÖRÄN PÅ LÖRDAG! Jag längtar efter att få se ditt ansiktsuttryck! OMG JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!!!
¨
THE VAMPIRE DIARIES IN MY HEART FOREVER! Jag kan ge er en liiiiten sneak peak på vad det är - Delena, Damon Elena moment, det bästa jag varit med om!
¨
OBS. Jag kan inte skriva vad det är, eftersom jag vill inte förstöra för någon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback