People are real funny. They spend money they dont have, to buy things that they don't need in order to impress people they don't like.

Dom senaste 45 minuterna har jag suttit och kollat på det senaste TVD avsnittet, eller ja efter att jag sett samma avsnitt ca 3 gånger så börjar jag bara kolla på dom scenerna jag gillar bäst, för det mesta alla damon/elena moments och ibland något annat jag gillar. Så jag har suttit och kollat på 2 scener i ca 40 minuter nu haha.. Klockan är 2 snart så jag antar väll att jag borde sova nu men jag är inte sådär jätte trött.
¨
Tyärr börjar ju skolan på tisdag (</3) så måste börja rätta till dygnet. Det ska jag börja med imorgon. Jag ska vakna innan 11 och lägga mig innan 1. Som jag brukar på vardagarna. Vaknar mellan 07.00 - 08.00 och lägger mig efter 12.
¨
Okej, ska kolla liiiite mer på scenerna och sedan sova så godnatt på er!


Fin blogg!

Kolla gärna in min foto & designblogg! :)

http://angelicanordin.se

2012-01-08 | 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback