Shutting down the computer and realizing you need it again.

¨
Jag ska alldeles strax tjata på mamma om att hon ska köpa Justins parfym till mig, eftersom den enda sidan jag vet som har Someday har haft slut jätte länge och har äntligen fått in, 50 ml. Lite väl litet kanske.. Funderar nästan på om jag ska vänta tills dom får in större, dom hade typ 100 ml förut men jag vet inte om dom kommer få in det igen, och om 50 ml nu tar slut så kanske dom inte får in den på jätte länge och jag har redan väntat super länge! Don't know what to do... Haha kanske får jag köpa 100 ml också om den kommer.... Aja, vi får se vad jag ska göra!
¨
Update: Whohoooooo Justin Bieber Someday = Min inom 10 dagar!!! :D :D :D Längtar så mycket tills jag får lukta på den! Hahaha det här är nog första gången jag köper en parfym utan att ens ha luktat eller sett på den förut..


svar; haha okej så bruden är amatör!!! :D

tjata på din mamma du! :D

2012-01-29 | 17:50:39

kika gärna in i min novellblogg:)

2012-01-30 | 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback