Sometimes when my Internet is down, I forget that the rest of my computer still works.

Som vanligt har jag bara sovit och kollat på Glee, eller ja som vanligt sen jag började kolla på Glee är det som vanligt haha. Jag är nu på avsitt 2 i säsong 3 så har bara 7 avsnitt kvar. Men jag har nästan tröttnat lite eftersom jag kollar dag in och dag ut på Glee. Allvarligt, det första jag gör när jag vaknar är att kolla på Glee och det sista jag gör innan jag går och lägger mig är och kolla på Glee. Och jag fick en otroligtstor lust att spela sims.. Så kanske ska göra det i några timmar och sedan kolla på Glee. Meeeen just nu så ska jag iallafall duscha!
¨
Visst är jag lame som bara är hemma hela tiden? Haha. På hela lovet har jag bara varit med Qui en dag, fast har varit mycket med min släkt eftersom det har varit jul/nyår + att jag har varit hos pappa i 2 veckor. Jag tror jag ska hem till mamma imorgon. Fast det har varit rätt skönt att bara ta ett steg tillbaka från allt och bara vara själv. Som dom som läst min blogg ett tag vet så älskar jag att vara själv, det har jag alltid älskat. Fast bara på dagarna.
¨
Nej nu ska jag duscha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback