Teacher: Why can I hear talking? Student: Because you have ears.

Det känns faktiskt som om denna vecka kommer bli en bra vecka! Imorgon blir det badminton på hälsan, vilket är jätte roligt, på onsdag ska jag ner till stan och köpa Jamie Oliver's Middag på 30 minuter till mamma för hon fyller år på onsdag, och så på onsdag kommer jonas och lovisa hit, för att mamma fyller och så ska vi (eller ja, mamma och jonas) prata om London resan vi ska göra i april, och mormor och morfar kommer också så jag kan sälja en massa kakor till dom, på torsdagen tror jag att ett nytt glee avsnitt kommer ut och på fredag är det fredag och så kommer det nya avsnittet av Vampire Diaries ut! :D Låter som en bra vecka va? Så skönt :)
Får även min Justin Bieber parfym Someday, denna vecka! Mamma fick ett mejl idag om att den var skickad :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback