That awkward moment when you find out that Barney Stinson is gay in real life.

Jag är så hungrig att mina ben skakar. Men jag får skylla mig själv som inte ätit något idag.. Pappa står iallafall och håller på med maten, ska bli kött, potatisklyftor och morötter i ugnen och bearneisesås! En av mina favorit rätter :D Det är så jävla gott...
¨
Dock kommer maten ta en väääldigt lång tid innan den blir klar, så ska jag kanske ta och kolla på ett How I Met your Mother avsnitt..? Blev sugen på att kolla när jag skrev rubriken haha..
Btw, visste ni att han är gay? Neil Patrick Harris som han heter på riktigt. Han är faktiskt gift med David Burtka, som spelar Lily's ex pojkvän Scooter i serien haha. Dom har två barn tillsammans också. Jag blev riktigt chokad när jag fick reda på det. Man kan bara inte tänka sig det...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback