That awkward moment when you forget what you're watching during the commercial break.

God morgon, god morgon! Hoppas ni alla har sovit gott, det har inte jag. Jag gick och la mig vid 4 men somnade vid 6. Skit jobbigt. + Att jag skulle vakna halv 12, vilket jag gjorde och har legat och degat i sängen tills nu. Varför jag ställde klockan idag är för att jag ska till katthemmet, inte som en volontär den här gången, utan för att titta på en katt. Berättade jag om Chabo när jag var på katthemmet förra gången? Jag tror jag gjorde det. Han är inte en kattunge, utan han är minst 3 år om inte lite äldre och han är röd och vi kanske ska köpa honom. Det är därför vi åker dit nu, för att kolla extra. Okej, måste duscha, äta och vara vid mammas jobb vid kvart i fyra så vi hörs sen!


och han är röd? ja okej säger ju mycket :O

2012-01-04 | 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback