That awkward moment when you hand someone your phone to show them a picture they start scrolling through your messages.

¨
Jag är gaaaanska glad just nu! Det var skit kul på katthemmet! Kattungar som är söta som jag vet inte vad! :D Och när jag kom hem och satte mig vid datan för att kolla på swedenvampirediaries.blogg.se och läste en Q&A (typ intervju) med Julie Plec (en av manusförfattarna för The Vampire Diaires) och en av frågorna (och svar) går såhär :
''Will Elena start thinking about college, now that she is in her senior year?'' och jag ÄLSKAR svaret!
Julie's svar: ''Yes, next season most likely.''!!!!!!!! NEXT SEASON!!! Många undrar nu om det var ett av Julie's mystiska svar (Julie gillar att hålla saker mystiskt och är väldigt hemlighetsfull och hon brukar ge små pikar till svar, som detta ungefär), Men jag och alla andra TVD-älskare hoppas nu att det kommer en fjärde säsong vilket skulle vara det bästa i hela mitt liv.. Åh jag är så glad just nuuuu!!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback