That second you're sure your going to die when you lean to far back in your chair.

Ska göra precis som igår kväll, sätta på en film och sedan sova. Det är så skönt, man liksom släpper alla sina tankar om allt som pågår just nu. Vilken film det blir vet jag inte, igår blev det iallafall Burlesque.
¨
Och ni som läste mitt senaste inlägg kanske undrar om meningen ''Hejdå Tiger'' och det jag menar är att jag och mamma måste sälja honom. det var en chansning att köpa honom, det är en chansning att köpa en vuxen katt eftersom man vet aldrig vad som hänt katten innan. Och vi tror att han varit en utekatt och därför så passar de inte att ha honom i våran lilla lägenhet. Han bli rastlös och det har vi märkt med att han tuggar på böcker och är uppe hela nätterna, sitter vid dörren och vill ut m.m. och vi kan inte aktivera honom på det sättet han behöver, vi har helt enkelt inte plats. Hade han varit van med att vara inne så hade vi inte sålt honom för han är en jätte gosig och mysig katt och jag skulle gärna vilja ha kvar honom, men både jag och mamma tycker att det då är bättre att ge tillbaka honom till katthemmet så han får ett bättre hem som passar honom. Jag och mamma, och katthemmet, gjorde lite fel när vi köpte honom för vi träffade bara honom en kort stund innan vi tog hem honom och katthemmet hann aldrig se efter hur han var så nu blev det lite fel och vi vill inte att han ska behöva vara i en liten lägenhet och vara olycklig när han kan få det så mycket bättre, bara för att vissa personer kanske tycker att det är ''elakt'' att ''bara lämna tillbaka honom sådär'' men vi gör det för hans bästa. Vi kommer inte skaffa katt på ett tag nu, och när vi känner oss redo igen så kommer vi nog köpa en kattunge (helst en hona då, jag vet inte varför men jag tycker mer om honkatter) eftersom då kommer den katten bli van med att vara inne och anpassa sig bättre till hur vi bor och lever. Men som sagt, det kommer inte vara på ett tag tyvärr. Jag önskar att det hade gått bra med Tiger men jag och mamma vill inte att han ska vara olycklig. Jag bryr mig inte ett dugg om vad någon säger om det valet vi nu gör, dom som tycker att det är ''elakt'' eller ''fel'' visar bara hur lite dom vet om katter och bryr sig om katter. Det vi gör är rätt för hans skull, inte för våran. Jag kommer sakna honom jätte mycket och det har varit jätte bra med honom här dom två veckorna. Och ja, man kan märka på så ''kort'' tid om katten är olycklig/lycklig för katter visar det väldigt tydligt.
¨
Nej, nu ska jag kolla på film innan det blir för sent!
¨
Btw, ledsen om det är lite saknad av ''T:n'' men min t-knapp är lite seg hehe..


fin blogg! kika gänra in på min där jag skriver en pågående berättelse som jag har valt att kalla "always kidrauhl", handlar om en bortskämd kommande hotellarvtagerska som heter Isadora Hilton, hon är van att få allt serverat på silverfat och tillsammans med sin populära pojkvän Chace Moore, verkar allt gå som en dans på rosor.

Men vad som egentligen döljer sig under ytan är en mörk fasad, en ensam och rädd person som egentligen inte alls har det så lätt att kunna öppna upp sig. Som inte vet vad livet egentligen har att bringa. Det är inte förens hon träffar på Justin Bieber, popikonen som valt att lägga sin sångkarriär på hyllan pågrund av en trgisk händelse, som livet verkar ta en nyvändning, eller?

Kika in vetja :) www.alwayskidrauhl.blogg.se

2012-01-18 | 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback