That urge you get to write "No one gives a fucking shit!" on someone's facebook status.

Usch, HEMSK dag i skolan idag. Jag har haft ont i magen, i ögat, varit snuvig, förkyld, ont i halsen, hostat, täppt i näsan allt. Och är det fortfarande. Och så har det varit urtråkiga lektioner idag, hela dagen har varit tråkig och deprimerande fan. Och så är Tiger borta, mamma berättade att katthemmet var tvungna att hämta honom på morgonen för dom hade inte tid annars, så jag hann aldrig säga hejdå men jag kommer kanske träffa honom igen. Fast jag hoppas att jag inte gör det. För då har han ju fått ett hem och det ksulle vara jätte bra.
¨
Nej, jag ska ta en alvedon, äta något och sedan skriva ett CV + personligt brev för i sommar blir det förhoppningsvis att sommarjobba på Parken Zoo! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback