The best thing about Facebook is the ability to read other people's fights.

Åh jag vill sovaaa, men jag kan inte. Har varit med min syster under kvällen då pappa varit på ett möte och sedan när han kom hem och min syster åkte hem spelade vi Zelda Skyward Sword på min Wii tills typ tjugo i elva, så jag glömde bort att duscha på hela kvällen sedan efter att vi spelat då kom jag på det så jag duschade och jag kan inte sova förän mitt hår är torrt. Annars är mitt hår alldeles fult, konstigt och vågigt. Och inte kan jag blåsa det heller för det är för sent. Men tack och lov är det snart helt torrt. Då ska jag sova på en gång! Smart som jag är så har jag tappat bort min kam, och den är perfekt för att göra mitt hår rakare, but it is gone, den är någonstans hos mamma tror jag... Jag är så duktig på att tappa bort saker, men inte på att hitta det jag tappar bort. Får väll ringa mamma imrogon och be henne hitta det, efter att jag packat upp mina saker, den kanske ligger i min väska..? Aja, det tar vi hand om imorgon! Godnatt på er ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback