The more arguments you win, the less friends you will have.

¨
När folk frågar mig vilka mina favorit serier är svarar jag alltid The Vampire Diaries, Desperate Housewives och (nu) Glee (m.m.), men en jag alltid glömmer att säga är Vänner, Vänner har alltid varit en av mina absoluta favorit serier hela tiden, jag har sett alla avsnittet minst 10 gånger, på dom flesta så bara jag läser namnet på avsnittet ser jag hela avsnittet i huvudet. Jag vet inte varför jag inte säger den serien, det kanske är för att den inte visas längre, eller den visas (och jag brukar kolla på det) men det kommer inga nya avsnitt så jag är mer inne i dom som håller på och visas, t.ex TVD och DH. Men Vänner är en så jävla bra serie, jag älskar den! Jag tröttnar aldrig på den. Ibland på kvällarna så brukar jag vilja kolla på avsnitt ur en serie eller en film och när jag känner för en serie så blir det ibland TVD, men det brukar mest bli Vänner, för jag älskar den serien och jag vet vilka avsnitt som är dom bästa och då kollar jag på dom och det är jätte roligt. Jag måste verkligen komma ihåg att nämna Vänner!
Om ni inte sett Vänner btw, så har ni verkligen missat något. Typ alla har sett något avsnitt ur Vänner, det är ju 10 säsonger började 1994 och slutade 2004 och det går fortfarande på TV (och på min ''serie-sida'' är den alltid topp 3) så det är lite svårt att missa den. Aja, har ni inte sett Vänner kolla på det! Ni kan se alla säsonger (gratis, dock utan text) här! Nu ska jag sova så byebye!
¨
¨



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback