There is always that one kid that everyone calls by their last name.

Sitter just nu och väntar på att Qui ska komma, vi ska ju kolla på Vampire Diaries heeela dagen :D Förutom lite senare då hon ska på träning och jag ska med och kolla på, sen blir det väll att äta något, och sedan TVD igeeeen :D Jag är såå glad att hon ville börja kolla på TVD, det var inte ens min idé det var hennes! Men om hon blir team Stefan så kommer jag slå henne med en spade i huvet. Inte i början för då är ju Damon ond och Stefan är bättre då, men sedan när Damon blir go och blir kär i Elena och hon är team Stefan då, då kommer jag slå henne. Med vissa undantag för även när han är kär i henne så gör han vissa dumma grejer men dom flesta håller inte så länge men jaa team Damon all the way. Alla som är team Stefan säger alltid att Stefan var hennes första kärlek så dom ska vara tillsammans för alltid men jag (och alla i team Damon) säger : Stefan - first love, Damon - real love! Japp, så är det! MELISSA! Den tönten är team Stefan, för hon är rätt efterbliven så ja. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback