Using a different word because you can't spell the word that you originally wanted to use.

¨
Skola, vad annars har jag gjort idag? Jessica och Melissa var här hemma, en liten stund efter skolan och så ja, mamma lagade en jätte god middag, en sorts cesarsallad, och alla vet ju att jag älskar kyckling ;)
Ja, det var allt som hänt idag, som jag sagt flera gånger tidigare, not so much to do. Ingen läxa iallafall! Haha, höljdpunkten i mitt liv..
¨
Nej, höjdpunkten under 2012 är att jag vet vad jag ska välja för gymnasium! Iallafall de första tre, vi får se om jag lägger till några fler.. Men :
1. Vård och Omsorg på Rinman (ska bli barnmorska).
2. Djurvård på Real
3. (inte helt 100 på denna) Hund eller Djurpark på Real eller nått med vård och omsorg.
¨
Rätt läskigt med gymnasium faktiskt. Tänk er, man är 15 år och ska välja redan nu vad man ska göra för resten av livet. No turning back, kostar ju skit mycket att plugga när man är vuxen och så är det ju väldigt svårt att få jobb.. Usch, nej jag tycker inte om det. Även fast jag är 90% säker på vad jag ska välja...


vad hände med sam?

2012-01-16 | 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback