We live in an age when pizza gets to your home before the police.

Ibland blir jag så jävla galen på min dator. Den är inte ens två år men den fuckar upp sig nu hela tiden. När jag spelar sims så hackar det, när jag ska gå in på en sida kan det ta 100 år, ibland fastnar sidan, jag fattar inte vad det är med den, jag får panik. Får lust att slänga ut den genom fönstret och gå och köpa en ny jävel.
Fast jag kanske får skylla mig själv för att jag aldrig stänger av den, den står på hela tiden, det kanske gör något..? Åh jag hatar elektroniken..
¨
Iallafall ska sova alldeles strax, är intte alls trött men skola imorgon. Längtar tills lov, särskilt till påsklovet eftersom det är 90% chans att jag åker till London då i typ 4 dagar med mamma, jonas och lovisa eftersom mamma och jonas) kusin har fått barn och hon bor där. Sen har jag och mamma pratat om att åka till kanske Italien på sommarlovet! Älskar att åka utomlands! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback