Your clothes are making me uncomfortable, please take them off.

Har faktiskt varit en jätte bra dag idag! Träningsdag haha! Hade nämnligen idrott och då körde vi intervall typ, man sprang en sorts hinderbana som man skulle springa 35 varv, sedan hade vi direkt efter en (och en halv?) timmes badminton! Det var så jävla roligt på badmintonen haha. Jag älskar att spela med mina vänner! :D Och Qui lärde mig en massa grejer, hon går i badminton nämnligen. Så det var också kul :D
¨
Klockan halv 8 så ska mamma kolla på det nya ''Svenska modeller'' eller vad de4t nu heter och jag tycker inte det verkar särskilt bra så ska kolla på The Big Bang Theory på datan ist! Höres senare ;)
¨
Just ja! Var även i min och pappas nya lägenhet idag! :D Han fick nycklarna till den idag, så var där efter skolan en stund och det känns jätte bra tycker jag! :D Längtar så mcyket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback