1 Juni

Så idag har jag varit med Qui under dagen, köpt ett bra köp, kom hem, åt min pappas älskade kött med bearneise sås och potatis () och hjälpt min syster och packa lite, sedan kollat på fotbollen som jag skrev i förra inlägget (SPANIEN!!!) och nu sitter jag framför datan med huvudvärk. Så dagen har varit bra och även kvällen, förutom nu då att jag fått lite huvudvärk! :) Jag får inte gå och lägga mig lika sent som jag gjorde natten till idag (03.30) för jag ska upp runt 10 kanske och hjälpa Amanda packa och flytta! Hon får nycklarna vid 12 och efter det ska vi köra grejer! Så kommer ha fullt upp :) 
¨
Okej, nu ska jag göra något, godnatt!
¨
PS:The Vampire Diaries har fått ett bestämt datum till starten av Säsong 4! :D Torsdagen den 11 Oktober börjar det i USA! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback