Blev inget landet idag.

Det blev inget landet idag, utan jag ska dit imorgon! Idag har jag och mamma ätit räkmacka och jordgubbar med vanilj glass och kollat på The Vow! :) Även fast dagen har bara haft misslyckande på misslyckande på misslyckande, har jag och mamma ändå lyckats gjort en bra kväll utav den! Jag vet, jag fick inga Justin Bieber biljetter, men ni ska bara veta hur många det är som säljer sina biljetter! Jag har faktiskt en bra deal på gång, förmodligen., så var inte oroliga över mig, jag kommer få se den där konserten, jag vet det! :) 
¨
Så nu ska jag kolla på en till film förmodligen innan jag ska sova, ska upp vid 11 för ska duscha och mormor och morfar ska hämta mig vid 1! Åh, just ja, borde förmodligen packa min väska först! ;)
¨
Okej, godnatt! Tipsar om The Vow imorgon eller senare ikväll! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback