Dream High

¨
Har nu kollat klart 5 avsnitt av det koreanska dramat Dream High, vilket är så många jag lovat Jessica att kolla men.. jag kan inte sluta titta haha.. Det är bra, jag erkänner det.. Stör mig lite på huvudpersonen men hon börjar ändra sig och massa händer och det blir spännande och allt.. Och en tjej jag gillade i början, gillar jag inte längre och 2 killar är kära i huvudpersonen (Hye Mi) och jag vet inte vem av dom jag vill att hon ska gilla... Ah.. Jag har fastnat i det här haha.. Jessie, förlåt för allt dumt jag sagt om Dream High, och skådespelarna, du hade visst (lite iallafall) rätt från början, jag gillar det. Men inte jätte mycket, nu låter jag som väsrta nörden men det är jag inte, men serien är bra. (Och för er som känner Jessica, nej, jag kommer inte bli galen, inte som Sussi heller haha). 
¨
Aja, nu ska jag sova klockan är snart 3 så det är dags! ;) Godnatt!


hahahaha oj nån börjar gilla dream high, ett helt inlägg om det också...
vem gillade du i början? baek hee?
vadå lite rätt?? du kan ingenting

Svar: Aa Baek Hee, hatar henne nuuu! Hahha ;)
Sofia Eriksson

2012-07-16 | 18:41:04

sofia, sofia haha! ;) <3

2012-07-16 | 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback