EM - final

¨
Sitter med pappa och kollar på finalen! Behöver jag ens skriva vilken final haha, alla vet nog det? ;) Här i huset är det Spanien som gäller! So go Spanien! Och dom leder! :D Jag är ganska säker på att dom vinner! Italien orkar jag inte med, fan vad dom filmar! Lägger sig ner på marken och vrider sig i ''smärta'' fast Spanien inte ens rört dom?! Och Balotelli, vad fan har han för frisyr?! Det ser ut som en dragkejda.. 
¨
Okej, just nu leder Spanien med 3-0 och det är 6 minuter kvar! :D Dom lägger väll till lite men det ser bra ut för Spanien! :D Wohoo! Och inget snack med att Spanien vann bara för att Italien har 1 spelare mindre nu!
¨
UPDATE: 4-0 till Spanien!!! :D Wohoooo!
 


Kolla min Delena blogg ! http://delenasweden.blogg.se

2012-07-02 | 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback