Hipsta please.

Varit hemma hos min kära syster hela dagen, med farmor en stund och så Bea och Porsche :) Ganska roligt har jag haft! :) Imorgon så ska jag och Manda äta hemma hos farmor, så vi träffas igen haha.. :P
¨
Har inte så mycket att berätta..
¨
En rolig konversation mellan mig, Amanda och Bea (om att jag kanske ska gå på Justin Bieber själv)
¨
  • Dom: ''Men du kan ju inte gå själv!''
  • Jag: ''Varför inte?¨''
  • Dom: ''Det är farligt och ensamt!''
  • Jag: ''Ehh.. Det kommer vara Beliebers där..''
  • Dom: *Ger mig konstiga blickar* : ''Eh Justin Bieber fans? Men det är inte som om du känner dom...''
  • Jag: ''I VÅRAN FAMILJ BEHÖVER MAN INTE KÄNNA VARANDRA, MAN GÖR DET ÄNDÅ; VI ÄR BELIEBERS! VI ÄR EN FAMILJ!!!''
¨
Dom fattar ingenting medans det är självklaraste grejen för mig. Ni som inte är Beliebers kommer finna denna konversation ur dålig medans mina Bieber familjemedlemmar kommer uppskatta denna! :)
¨
Thank you and goodbye!


Jag ska också gå ensam. Jag är rädd för att jag inte kommer ha lika roligt som dom som är med sina vänner :( Fast man hoppas ju att man kan lära känna någon där. :)

2012-07-22 | 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback