Hundvakt!

e
¨
Är just nu hundvakt åt den här lilla killen! Det är lite svårt och förklara men det är typ min systers hund. En liten chihuahua hane som heter Porsche! Han är typ 8 månader kanske så ingen valp direkt men inte så jätte gammal haha :) Han är väldigt mysig iallafall! Bilden är dock ca 2 månader gammal så han ser liite annorlunda ut. 
¨
Min syster ar tvungen att åka någonstans så i 1 - 2 timmar kommer jag ha Porsche, sedan ieftermiddag så ska jag och pappa förhoppingsvis åka och handla sedan ikväll ska jag kolla på första avsnittet av Dream High (en koreansk drama (serie), fråga inte - har lovat Jessica att kolla på 5 avsnitt..). 
¨
Okej, nu ska jag och Porsche gå till kullen! Hejdåå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback