I smile because I don't know what the hell is going on.

Det har varit 2 intensiva dagar! Idag var jag, Amanda och pappa på IKEA och det var jäkligt mycke grejer vi kom därifrån med! Haha låter som vi snodde det.. x) Så nu har jag faktiskt huvudvärk, vilket inte alls är kul.. 
¨
Men imorgon blir det en rolig dag! :D Imorgon ska jag och 5 andra fira Michaelas födelsedag! :D Vi ska käka på Ming Palace, så det ska bli jäkligt kul! :) Innan ska jag även vara med Jessica, hon hade tydligen väldigt mycket att berätta för mig! ;) Hon har ju varit i Malmö ett tag! :) 
¨
Okej, nu ska jag checka alla mina sidor medans One Direction pumpas i hörlurarna haha, så godnatt! ;)
¨
PS. Någon som vet mer om ryktet att One Direction kommer till Sverige den 17e?! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback