Ibland vill man bara inte vara tjej..

Åhh vad jobbigt... Hela dagen har jag mått illa, haft ont i magen och i ryggen.. Det är inte kul, ''den tiden i månaden''. Detta betyder att jag kommer må illa, ha ont i huvudet, bli irriterad, ha ont i magen och i ryggen i ca 4 dagar till. Jag vill inte vara tjej just nuuuuu buhuuu. Mitt blodsocker är så jäkla lågt under hela perioden. Jag kan äta hur mycke nyttig mat som helst och fortfarande ha lågt blodsocker.. Och ni (killar) vill inte ens veta hur ont man får i magen, och ryggen! Okej magen, men ryggen?! Kul att man ska ha det så här i ca 50 år till...
¨
Killar har det så jävla mycket enklare, mens eller inte. Så är det bara. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback