Ice Age 4: Jorden skakar loss


¨
JAG ÄR SÅ LEDSEN JUST NU!! Ingen vill gå på Ice Age 4 med mig på bio :( Och jag kan bara imorgon och kanske på måndag. Eller jag menar jag har bara dom dagarna på mig tills den inte är på salong 1 längre, utan salong 5 (som är skit liten) och jag vill helst se den i salong 1! Den är i 3D på båda men det är ju roligare att se den på den stora. Men ingen vill gå med mig. I värsta fall får jag gå själv, eller se den i salong 5 för jag är rätt säker på att jag kan dra med mig Jessica, hon är skyldig mig det efter att vi såg Sammys äventyr på bio! Jag skulle dra med henne på Happy Feet 2 men vi gick aldrig, så hon är fortfarande skyldig mig en film! Problemet är bara att hon är i Malmö just nu och kommer hem på måndag! Och jag tror inte hon kan gå på bio på måndag. Och jag vet inte om jag kan på måndag för jag ska hjälpa till med Amandas flytt! Så jag tror inte jag har något val än att se den i Salong 5.. Men aja, man kan inte alltid ha tur....
¨
Okej nu ska jag kolla på någon film, godnatt!
¨
UPDATE: HAHA JAG SKOJAR BARA! Jag är inte alls ledsen! Jag gick in på Rios hemsida och Salong 5 är ju för fasiken den 3e största i RIO! :D Jag tänkte på Salong 6, det är den som är skit liten! Den har bara 13 platser, men salong 5 har 73! :D Så nu är jag glad igen, och Salong 5 är i 3D ska jag säga, så nu kan jag dra med mig Jessie så får hon gå på den med mig! :D Problem = Solved! Yeaaaaah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback