Justin Bieber till Sverige!!

¨
Jag vet inte om många missat detta, men Justin Bieber kommer till Sverige och ska ha en konsert! :) Jag tänker dock inte säga mer, för ju mindre som känner till det, mer chans för mig att få jäkligt bra biljetter! ;) Jag ska köpa biljetter den dagen då dom släpps, exakt den tiden! Så kommer förhoppningsvis kommer dom vara bra! :D Min mor är konstigt nog, den som sa till mig att han skulle komma haha (hon har tydligen hållt utlkik ända sedan jag sagt att han snart ska komma!) och jag ska  biljetter! :D Ibland kan man inte göra annat än att älska min mor!  (Ja, hon förtjänar så många hjärtan)! Hon har faktiskt 1. Meddelat mig om det så fort hon fick veta det, 2. Ringt och kollat om biljetter/platser/priser 3, GER mig biljetter, 4. Är villig att gå med mig om jag inte har någon annan, 5. Ger mig 2 biljetter, en att ge till vem som helst. T.ex någon nu, någon i min nya klass eller till henne, 6. Har hållt utkik efter biljetter!
¨
Jag har världens bästa mamma! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
¨
Så Justin Bieber, vi ses när du kommer! :DDDDDDD


Du måste seriöst älska din mamma tusen gånger om just nu!! Fan världens lyckligaste eller?? Gör inte henne arg nu, du ska vara värsta slaven.

2012-07-03 | 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback