Little Mix

¨
Har nyss hört Little Mix's låt Wings för första gången, och den var faktist bra. Jag hade fått för mig att dom inte var särskilt bra.. Men det var dom! :) Perrie Edwards (den blonda) i Little Mix är ju Zayns flickvän, så det är lite konstigt att jag inte hört låten förns nu, dom har ju varit tillsammans ett tag nu.. Bara jag som tycker att Perrie ser lite.. elak ut? Hon är vacker, men har lite stelt, eller hårt ansikte.. 
¨
Anywhore, idag har jag varit ute och åkt raggar bil! Min morbrors, så jag, mamma, pappa, min morbror och min kusin har varit ute till vad det nu hette, där det varit någon raggar bils träff, ganska tråkigt. Jag är inte särskilt intresserad av gamla bilar, som resten av dom jag åkte med är, så jag hade liite tråkigt men jag fick äta glass och dricka fanta (och fick en geting på fingret så jag började skrika och bokstavligen kastade ifrån mig fanta burken, som tack och lov var tom, mot min kusin.. Gissa om alla kollade haha..), så då var jag lite mer nöjd! ;)
¨
Min pappa vill tydligen sälja sin HD (motorcykel) och köpa en raggar bil. Ja, jag kommer inte ihåg vilken men vi kollade på några idag. Han har haft motorcykeln i kanske 3 månader? Tydligen tycker inte han att det är lika kul längre.. Och han vill hellre ha en bil för det är bekvämare haha.. Men det är liite kul att åka raggar bil för alla, typ 90% av alla man kör förbi stirrar på bilen och så kan man sitta där och ''Yeah, jag åker i den!'', fast det är också liite pinsamt haha ;) But life is to short to be embarrassed..! 
¨
Nu ska jag iallafall kolla på sidor och seedan sova! Nighty night!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback