Magont..?

Klockan är 01.00 och jag har faktiskt snart tänkt o lägga mig. Jag mår inte så bra idag, jag har ont i magen på ett jätte konstigt och underligt sätt, ite som man brukar utan det känns som om jag är rädd, orolig och nervös för något, den känslan, men jag är inte det..? Jag är inte så nervös inför gymnasiet, och ingenting annat heller.. Jag har mått mysko ända sen igår natt så jag tror jag ska försöka sova istället bara.. Det kanske är det, jag fick rätt dåligt med sömn igår, kunde inte sova förns vid 5 men sov till 3.. Men jag sov inte så bra. Hoppas det försvinner för det är en väldigt obehaglig känsla, jag har inte ont så det gör ont men det är obehagligt. 
¨
Aja, ledsen att jag inte skrivit något, men igår (lördag) var jag i västerås med mamma och pappa hela dagen, köpte 5 tröjor och ett par höga jeans. Sen på kvällen åt vi kräftor! Det var väldigt gott, älskar kräftor, ooch agusti kommer = kräftmånad! Vi började lite tidigt iår haha..
¨
Okej, godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback