Filmtips: Mirror Mirror

¨
Handling:
Drottningen lurar till sig både den stilige prinsen och kungariket. Hon förvisar också ut Snövit i skogen för att bli av med henne för alltid. Men Snövit räddas av ett gäng bestående av sju småväxta banditer och med deras hjälp ska hon nu vinna över drottningen och ta tillbaka allt som tillhör henne.
¨
Mina Tankar:
Jag ÄLSKAR den här filmen! Den var skit bra! :D Den här filmen måste man se! Jag älskar Lily Collins och jag älskar Julia Roberts, och även han som spelar prinsen fast jag inte vet vem det är, och dvärgarna! Jag älskar hela filmen helt enkelt! Gud vad den var bra!
¨
Betyg:
4.5 eller 5/5 stjärnor!
¨
Skådespelare:
 
Lily Collins
Julia Roberts 
Armie Hammer
Nathan Lane
Mare Winningham 
Michael Lerner
Sean Bean
Martin Klebba
Sebastian Saraceno
Danny Woodburn
Jordan Prentice
Mark Povinelli
Joe Gnoffo
 Ronald Lee Clark
 Robert Emms 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback