NigaHiga

¨
Med brist på saker att göra har jag för ca 2 nätter sedan börjat kolla på NigaHiga - Ryan Higa - och jag har sett många videor innan men nu har jag kollat ännu fler (även kollat yourchonny och Chester See videos) och har verkligen fastnat för Ryan! I love him! Han är skit snygg och rolig (en aning överdriven ibland men det är okej)! Jag vet inte vad det är men jag har verkligen börjat gilla honom nu, han är en skit bra skådespelare också! Har precis kollat på ''Agents of Secret Stuff'' (även Bloopers och BTS) och jag älskar den ''filmen''! Älskar slutet mest, och tjejen som är med, jag vet inte vad hon heter men hon är också en jätte bra skådespelerska!
¨
Jag gillar inte D-Trix såå mycket, han är lite ful, och men han är ändå lite cool.. Chester See fastnade jag för för länge sedan men mest hans musik, men nu hans roliga videos också (plus så är han skiiit snyyyggg!)! Mest detta pga att jag inte har något att göra, och skolan börjar om 23 dagar, så jag var tvungen att ha något att se på på nätterna! :D 
¨
Iallafaaall ni ser videon där uppe! Första videon jag lyckas lägga in på bloggen! ^^ Så stolt, äntligen fattar jag hur man gör, säkert försvårat det lite för mig men nu så fattar jag! Så nu måste alla kolla på den, den är väääldigt bra och det är den första videon på min blogg! ^^ (btw, jag vet att jag är efter som inte fattat hur man gör förns nu, när jag skaffade bloggen för över 1 år sedan....) 
¨
Okej, ni måste iallafall kolla slutet (älskar det! Från ca 31.00) så sött och bra! Och med detta säger jag nu godnatt! 


Jag älskar också Ryan! Han är så jäkla snygg! ^^

Svar: Visst är han! ^^ Önskar jag var runt 20 och bodde i LA, skulle stalka Ryan och dom andra hela tiden ;)
Sofia Eriksson

2012-07-28 | 18:10:43

https://www.youtube.com/watch?v=9xg1-dzWg3A&feature=BFa&list=PL78C2C7FC5BBDCBC8

https://www.youtube.com/watch?v=M-18osIewxg

check it out. Och alla andra wong fu videos ;)

Svar: Första: Fatta inte ett skitAndra: Buhu Victor är ingen bra skådespelare, och inte huvudpersons tjejen heller! :(
Sofia Eriksson

2012-07-28 | 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback