Oroliiiig som in i helveteeeee

Jag är VÄLDIGT orolig och nervös inför imorgon..! Jag vet inte om jag kan få biljetter! Min mamma ska köpa över internet så att jag ska få dom är ju klart men om jag kommer få dom är inte så jävla självklart. MSG biljetterna såldes slut så jävla fort, hela hans USA turné såldes slut på en timme. Hur fan blir det inte då med hans första konsert i Sverige?! Biljetterna kommer ta slut SÅ snabbt. Runt 10 är det kört, då är dom slut. POFF. Jag tror inte jag kommer få några biljetter, jag tror verkligen inte det. Helveeeeeteeeeeeeeeeeeee. Jag kommer gråta om jag inte får några biljetter. Önskar jag kunde köpa upp hela Globen....... Aja, jag får väll någon annan chans att se honom, kanske.. 
¨
För er som inte fattat; Snackar om Justin Bieber.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback