Överraskning..

Just nu är pappa och kollar på gamla bilar, någon utställning. Så jag är ensam hemma och kollar på The Big Bang Theory. Älskar det pogrammet! :) 
¨
Imorgon ska jag iallafall iväg någonstans med min mor, vart vet jag inte och jag vet inte vad vi ska göra, men det kommer inte vara i Eskilstuna.. Mamma har sagt att det är en överraskning.. Vi kommer vara borta hela dagen iallafall för hon ska hämta mig klockan 10.30. Jag är väldigt nyfiken, men jag avskyr överraskiningar! Eller, på ett sätt älskar jag dom för det är alltid kul när någon planerar något för en, men jag hatar när överraskningen är dålig, alltså att jag inte gillar den för jag är så dålig på att fejka glädje! För en person har länge tänkt ut något speciellt för dig och så gillar inte du det, hur kul är det för personen? Så jag brukar alltid spela glad men jag är så dålig på det! Så jag är väldigt nervös och nyfiken, men jag hoppas verkligen att jag kommer tycka om överraskiningen för min mamma är så över känslig så om jag inte gillar den kommer hon märka det direkt och bli jätte ledsen och arg.. 
¨
Okej, jag är säker på att det kommer vara bra, mamma känner mig bra :) 
Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback