Så jäkla aaaaaaaarg!

Ahhh jag ör skit arg just nu!!!!!!!! Har precis kollat klart på hela Dream High och SÅ VAR DET SÄMSTA SLUTET NÅGONSIN!!!!!!!! Det var bara massa tårar och dom blev typ inte ens tillsammans!!! Fast en liten glädje: Hye Mi valde ändå den killen jag ville att hon skulle välja.. Det händer typ aldrig mig, jag gillar nästan alltid killen som tjejen inte väljer, så där är jag lite glad..! Men ändå, så dååååliiiiigt sluuuuut! Jag hatar när det är dåliga slut! :( 
¨
Ahhhh aja nu ska jag kolla på en bra film för att försöka ta bort, faktiskt värken i mitt hjärta. Haha, sant ju, det gör fan ont.. Jäkla Hye Mi och Sam Dong.. Och Jason och Pilsuk! Ah Dream High! Varför så dåligt sluuuut..... :(((((
¨
Okej hörs sen!


RE: Jag tänkte skriva Paul först haha ;)

Svar: Ian är så mycket snyggare än Paul!
Sofia Eriksson

2012-07-19 | 18:25:44

Du som klagade hela tiden på hur dåligt det va!! Hahah, dream high är så bra ................../Mq

Svar: Ja, jag vet..... x) Dream High 2 med haha..
Sofia Eriksson

2012-07-19 | 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback