Släktträff!

Lilla Maya!
¨
Jag längtar så mycket till imorgon! Då kommer jag, mamma, Jonas, Lovisa, mormor och morfar (dom senaste 4 antar jag kommer) få träffa Maya och Linda igen! :D Linda är mammas kusin på morfars sida och Maya är  hennes lilla dotter, alltså min syssling, på 9 månader har jag för mig att hon är! Jag, mamma, Lovisa och Jonas träffade Maya senast när vi var i London, i juni och mormor och morfar i mars. Så för mig blir det 3e gången jag träffar Maya och alla andra andra gången! Världens sötaste syssling! Hennes pappa kommer från Afrika så hon är mulatt och hennes hy är jätte fin! Hennes hår, ögon, hy, allt är så himla fint! Hon kommer bli så vacker när hon blir äldre!
¨
Mor och dotter, Linda och Maya! :)
¨
Min käre mor och Maya :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback