TCA.

Ska alldeles strax sova, lyckades vakna vid 2 idag, väldigt bra med tanke på att jag gick och la mig klockan 6 på morgonen! ;) Jag tänkte lägga mig vid 2 idag men kollade på Batman och så glömde jag bort tiden.. Men ska sova om nån minut :)
¨
Kom på att imorgon natt är det Teen Choice Awards! :D Det är en av mina favorit galor! Mina kändis idoler är allihopa med och ''tävlar''! One Direction, Justin Bieber, The Vampire Diaries m.m. så det ska bli väldigt kul att se! Om dom jag vill ska vinna vinner såklart ;) Den börjar iallafall runt 2 på natten, och brukar hålla på i 2-3 timmar! Vet inte vart man kan hitta sidor men kan komma här, här eller här, och sedan såklart på Twitter! :) Kommer stå över hela twitter medans det håller på + efter, förmodligen före också! 
¨
Aja, godnatt nu måste jag sova! :D


Hej! har du tänkt att se TCA ikväll och hittar inte några stream eller har några frågor? då kan du följa detta inlägg hela kvällen och till och med under natten och under galan. Jag kommer hålla er uppdaterade om stram video, så allt du behöver hitta du här: http://bieber.blo.gg/2012/july/teen-choice-awards-2012.html#comment
Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

MVH BIEBER FANSITE!

Svar: Det är ingen fara med såna här kommentarer! Du kommer förmodligen inte se mitt svar men din länk funkar inte!
Sofia Eriksson

2012-07-22 | 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback