Teen Choice Awards 2012

¨
Sitter och väntar på att Teen Choice Awards (TCA) ska börja. Röda mattan börjar om ungefär 1 och en halvtimme (01.00) och själva galan om ca 2 och en halv (02.00) och jag har ingen aning om vad jag ska göra tills dess.. 
¨
Men iallafall: Jag vet att dessa 2 sidor: this, this, borde ni trycka på (länkarna är vita så dom syns inte om ni inte har musen över) då ser ni länkar + den i mitten är en direkt länk till tca! Den sista har röda mattan länkar och den i första tror jag bara är till själva galan. Annars har ni hela Twitter som kommer skriva om det, men det kanske man bara kan se om man är medlem, som jag! Hela twitter är bombaderat om TCA! 
Denna sida: http://bieber.blo.gg/2012/july/teen-choice-awards-2012.html#comment kommer skriva om hela och har många länkar om röda mattan + galan! Kolla in den! :)
¨
Okej, nu får vi hålla tummarna om att dom jag vill ska vinna vinner! ;)
¨
PS. RÖDA MATTAN KANSKE BÖRJAR 00.00, jag är inte säker har sett både 01.00 och 00.00! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback