Thee Simpsoooooons

Sitter och kollar på Simpsons, finns tyvärr inget bättre.. Jag gillar Simpsons, det är inte det, men en timme av simpsons varje dag, medans det inte finns något annat att titta på, är inte det roligaste. Men snart blir det roligare för jag väntar på att pappa ska komma tillbaka från Vilsta, tror jag det var, från någon visning av gamla bilar, och han kommer hem med choklad! Jag är skit sugen på choklad! 
¨
Iallafall, idag har jag varit och träffat Maya och Linda med Jonas och mamma! :) Maya är såå söööt! Hon har nyligen börjat 'små gå'' och är jätte stark, jag håller henne bara i händerna så går och hoppar hon alldeles själv! :) Hon är verkligen den sötaste sysslingen någonsin! :) Jag har inga bilder på mobilen tyvärr, var alldeles för upptagen med Maya för att orka dra fram mobilen! ;) Men mamma tog kort, så kanske komemr det något! Längtar tills jag får se henne igen, kanske runt julen! Linda, mamma och Jonas snackade om något med att åka dit vid jul...
¨
Nu hör jag pappa komma med chokladen så hejdååå! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback