watchseries.eu

Har suttit de senaste 2 timmarna och kollat på The Vampire Diaries på watchserier.eu, även fast en varnings skylt kom upp, dock läste jag den inte så hann väll kolla på 3 avsnitt innan jag gjorde det, det stod att det har varit en hackare där och skadliga filer eller något hittats på sidan och man skulle inte gå in haha, så är lite orolig just nu men har gjort en snabb skanning och inget hot hittats, och jag ska göra en fullständig också. Men jag tror inte det är någon fara, tur att jag läste iallafall, jag som hade tänkt titta ännu fler avsnitt. Men det stod att det säkert skulle vara säkert imorgon så ska kolla då :) 
¨
Det är något jag faktiskt alltid är lite nervös över, hackare. Dom kan ju bara genom ett par klick med musen veta vart du bor, vem du är, bank konton etc. etc. och en sak jag alltid tänker på - webcammen! Dom kan ju faktiskt sätta på den.. Ibland är jag lite orolig över att jag ska ha hackare, blir lite paranoid och tror jag har det så ibland vill jag köpa en ny dator bara för att den är ''ren'' haha.. Men det ska bli skönt när jag köper en ny dator (ska förbanne mig göra det, den här blir bara sämre och sämre), då är den helt ny och jag ska vara mycket försiktigare med vilka sidor jag klickar in mig på, inte som med den här.. 
¨
Aja, det är ingen fara med mig, inga hackare här! :) Okej, godnatt på er!
¨
PS. Ni kanske tycker att mitt senaste inlägg var konstigt men jag bryr mig inte, alla som dör i cancer, särskilt unga, borde få vetas om. (Ledsen för ordvalet men klockan är 02.13 = kommer inte på ord).  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback