Won't stop 'till we surrender..

Väldigt rolig dag idag! Eller, ja dagen var rätt långtråkig, men kvällen var skit bra! :D Firade ju Zickan på Ming, med Julia, Qui, Jessica och Madde! Kom hem vid runt 10 kanske, och så var Jessica hemma hos mig till kanske kvart över 11 :)
¨
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det får vi se! På fredag ska jag iallafall sova på landet tills lördag eller söndag med mormor, morfar och Lovisa! Kanske Saga också, men det är ju en hund så haha! ;) Snart måste jag iallafall sova där utan Lovisa, det kan bli skönt. Och med mormor och morfar, för det är skönare än med mamma... Får ta med någon kompis/några kompisar dit ut någon gång, det kan ju bli as kul! :D Kan vi sova i stora huset så får kanske mamma sova i gäst stugan! :D Okej, bara jag som vet vad som är vad här men aja x) 
¨
Okej, klockan är 12 så jag tror jag ska kolla på en film! Vilken får vi se, har jag inte tipsat om den så gör jag det antingen imorgon eller ikväll! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback