Woop Woop!

Riktigt bra show! :D Alla jag som jag ville skulle vinna vannsåå woop woop på det! ;D Ian Somerhalder - Male Hottie yeeaaahh! The Vampire Diaries vann ca 6 kategorier, Justin Bieber vann 4, och One Direction vann 3! Men det var en bra show, synd bara att bara USA fick se röda mattan för Justin Bieber och Michael Trevino (Tyler i Vampire Diaries) dansade till Call Me Maybe tillsammans, men man fick se lite av det under galan. Kul och se hela iallafall! :D
¨
Iallafall nu är klockan kvart över 4 på morgonen och det har börjat ljusna ute så jag ska gå och lägga mig och ska kanske ställa klockan på 14-00, kan inte sova längre än det! Måste börja vrida tillbaka dygnet eftersom skolan börjar om mindre än 1 månad och är inte alls van att sova rätt tid på dygnet haha! ;) Aja, godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback