Woop woop.

Klockan är 1 på natten och jag är så duktg att jag vridigt dygnet några timmar mer, senaste dagarna har jag gått och lagt mig vid 3, 4 (en dag vid 5..) och vaknar vid 3,4 så jag är inte så trött så jag vill sova just nu! + att jag kollar på Dream High 2 men sidan funkar inte... Jag skulle nog kunna sova om jag gick och la mig, men har ingen lust.. Roligare att kolla på serier :) 
¨
Iallafall, just nu har min dator ett litet.. uppror haha.. så inte mycket funkar, men av någon jäkla anledning fungerar det väldigt bra att blogga.. Jäkla skumma skit dator.. 
¨
Så vad har ni haft för er? :) Idag har jag iallafall varit på landet, på eftermiddagen och kollat serie och sovit på förmiddagen. På landet var det iaf kul! :D Blev väääldigt shockad över att min kusin och morbror kom ut! Det var länge sedan dom kom dit ut bara för att dom vill! Men det var en trevlig ''överraskning'' :) 
Imorgon blir det att vara ensam hemma för mamma jobbar från 08.00 till 20.15 så ska nog antingen vara med någon eller kolla på film/serier, finns ett par filmer jag länge velat se..! 
¨
Aja, nu ska jag kolla ett par sista sidor nnan jag ska sova! Godnatt! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback