2012-06-04 - 23.13

Lite halv suddig cam bild på mig nyss haha.. Kände att jag behövde en bild! ;)
¨
Haha pratade med mamma om att jag kanske flyttar till London när jag och Niall blir tillsammans! ;) Hon sa att det var helt ok! Så då vet vi det! ;D
¨
Sitter iallafall just nu i min underbara säng, och kollar en massa sidor. Skulle kolla på MTV Movies Awards men det var inge kul.. Ingen skådespelare/skådespelerska där som jag ville se (t.ex Nina Dobrev, Ian Somerhalder, Paul Wesley m.m.) så jag stängde av. Kanske ska kolla på en film istället, om jag bara visste vilken innan det blir försent.
¨
Så vad har jag gjort idag? Började 09.30, kollade på en film (Människor och Möss, as bra film) och sedan slutade vi! Onödig dag eller vadå? Så efter skolan (typ halv 12) åkte jag, Michaela, Lidia, Madde och Qui hem till Michaela och var där en stund, kom hem ca 16.30 och sen dess ätit och kollat på tv!
Imorgon blir det att vakna vid 09.00, börjar 09.50, då är det cabarén och efter det ska vi städa skåpen sedan slutar vi!
¨
Okej, nu ska jag byta om till pyjamas, kolla på film och sedan sova så godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback